Account aanmaken
Welkom bij MijnVerzekeringsPortaal. Met een persoonlijk account krijg je veilig en direct toegang tot al je verzekeringszaken. Volg de onderstaande stappen om eenvoudig je account aan te maken en volledig gebruik te maken van het portaal.
Heeft u vragen over het aanmaken van een account? Neem eenvoudig contact op met de helpdesk via 088 8800 804 zij helpen u graag verder!
-
Start de registratie.
Klik op het inlogscherm op de link: Nieuwe aanmeldgegevens aanmaken (zie rood omlijnd in onderstaande afbeelding). Dit leidt je naar het registratieproces.
-
Gegevens invullen ter verificatie
In deze stap vragen we een aantal gegevens ter controle. Vul deze gegevens in. Gebruik hierbij jouw polisnummer ter identificatie.
Let op: Indien je zakelijk bij ons bent verzekerd (met bijvoorbeeld een bedrijfswagen) dan vragen we niet om je geboortedatum, maar om het kvk-nummer dat bij het afsluiten van de verzekering is opgegeven. Houdt deze dus bij de hand.
-
Ontvang tijdelijk wachtwoord
Na het invullen van de velden ontvang je van een e-mail met een tijdelijk wachtwoord. Dit wachtwoord is noodzakelijk voor je eerste keer inloggen.
Let op: Wij versturen deze e-mail alleen als het ingevulde e-mailadres ook bij ons is aangegeven tijdens het aanvragen van de verzekering. Indien je geen e-mail hebt ontvangen, kan het zijn dat je het verkeerde e-mailadres hebt ingevuld. -
Wachtwoord wijzigen en inloggen
Log in met het tijdelijke wachtwoord en kies een nieuw, persoonlijk wachtwoord. Ter verificatie wordt opnieuw om je geboortedatum gevraagd. Bewaar je nieuwe wachtwoord zorgvuldig, zodat je in de toekomst snel kunt inloggen. -
Direct toegangtot je account
Na het wijzigen van je wachtwoord kun je direct aan de slag. Beheer je verzekeringen eenvoudig, bekijk polisgegevens, en regel wijzigingen veilig en efficiënt online.