Skip to content
Veelgestelde vragen
Hoe moet ik een account aanmaken?

Het aanmaken/registreren van je account is uitgelegd in deze instructies.

Na het voltooien van de registratie kun je inloggen in het portaal.

Ik heb al eerder een account aangemaakt, waarom kan ik dat niet hergebruiken?

Het portaal is vernieuwd, en maakt vanaf nu gebruik van een nieuwe techniek. De accounts die actief waren op de het oude portaal zijn niet opnieuw bruikbaar. 

Als je bij ons verzekerd bent moet je dus opnieuw een account aanmaken. Volg deze instructies om een nieuw account aan te maken

Heb ik automatisch een account?

Zodra je een verzekering hebt afgesloten zetten wij de verzekeringen klaar in jouw account.

Je kunt hier alleen pas gebruik van maken zodra je zelf het account hebt aangemaakt en je wachtwoord hebt aangepast.

Hoe je dat kunt doen is uitgelegd in deze instructies. Na het voltooien van de registratie kun je inloggen in het portaal, daar zul je al je verzekeringen terugvinden.

Hoe kan ik mijn wachtwoord herstellen?

Let op: Wanneer je voor het eerst wil inloggen, moet je eerst een nieuw account aanmaken.

Heb je inmiddels al een account maar ben je je wachtwoord vergeten? Dan kun je deze eenvoudig herstellen via deze link. Klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten'' en volg de stappen.

Is mijn wijziging via het portaal direct doorgevoerd?

Vrijwel alle wijzigingen kunnen direct worden doorgevoerd. Zodra een wijziging is doorgevoerd krijg je direct je nieuwe polis met een (herberekende) premie in je e-mail.

Er zijn uitzonderingen waarbij een wijziging nog door een medewerker gecontroleerd moet worden. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn bij bijzondere voertuigen of speciale wensen. In zulke gevallen is het dus niet direct doorgevoerd. 

Wat kan ik allemaal op het portaal doen?

Je gegevens bekijken
Zie al je polissen, documenten en facturen overzichtelijk bij elkaar.

Wijzigingen doorgeven
Een adreswijziging, nieuw kenteken of ander rekeningnummer? Pas het eenvoudig zelf aan.

Schade melden en volgen
Meld snel een schade en volg daarna de status van je melding stap voor stap.

Berichten bekijken
Bekijk alle berichten die we je hebben gestuurd, veilig binnen je eigen omgeving.

Alles op één plek
Of het nu gaat om auto-, oldtimer- caravanverzekering of pechhulp. Je vindt alles terug in één overzichtelijk portaal.

Wat is het voordeel van het portaal ten opzichte van e-mail of bellen?

In het portaal kun je zelf snel iets regelen, zonder dat je daarvoor in de wachtrij hoeft te staan. Ook is het portaal altijd beschikbaar, ook buiten openingstijden zoals in de avond of in het weekend.

Bovendien zie je direct de actuele status van je verzoeken en schades.