Veelgestelde vragen over het portaal
Heeft u vragen over het aanmaken van een account? Neem eenvoudig contact op met de helpdesk via 088 8800 804 zij helpen u graag verder!
Hoe moet ik een account aanmaken?
Het aanmaken/registreren van uw account is uitgelegd in deze instructies.
Na het voltooien van de registratie kunt u inloggen in het portaal.
Ik heb al eerder een account aangemaakt, waarom kan ik dat niet hergebruiken?
Het portaal is vernieuwd, en maakt vanaf nu gebruik van een nieuwe techniek. De accounts die actief waren op de het oude portaal zijn niet opnieuw bruikbaar.
Als u bij ons verzekerd bent moet u dus opnieuw een account aanmaken. Volg deze instructies om een nieuw account aan te maken
Heb ik automatisch een account?
Zodra u een verzekering hebt afgesloten zetten wij de verzekeringen klaar in uw account.
U kunt hier alleen pas gebruik van maken zodra u zelf het account hebt aangemaakt en uw wachtwoord hebt ingesteld.
Hoe u dat kunt doen is uitgelegd in deze instructies. Na het voltooien van de registratie kunt u inloggen in het portaal, daar zult u al uw verzekeringen terugvinden.
Hoe kan ik mijn wachtwoord herstellen?
Let op: Wanneer u voor het eerst wil inloggen, moet u eerst een nieuw account aanmaken.
Heeft u inmiddels al een account maar bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u deze eenvoudig herstellen via deze link. Klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten'' en volg de stappen.
Is mijn wijziging via het portaal direct doorgevoerd?
Vrijwel alle wijzigingen kunnen direct worden doorgevoerd. Zodra een wijziging is doorgevoerd krijgt u direct uw nieuwe polis met een (herberekende) premie in uw e-mail.
Er zijn uitzonderingen waarbij een wijziging nog door een medewerker gecontroleerd moet worden. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn bij bijzondere voertuigen of speciale wensen. In zulke gevallen is het dus niet direct doorgevoerd.
Wat kan ik allemaal op het portaal doen?
Uw gegevens bekijken
Zie al uw polissen, documenten en facturen overzichtelijk bij elkaar.
Wijzigingen doorgeven
Een adreswijziging, nieuw kenteken of ander rekeningnummer? Pas het eenvoudig zelf aan.
Schade melden en volgen
Meld snel een schade en volg daarna de status van uw melding stap voor stap.
Berichten bekijken
Bekijk alle berichten die we u hebben gestuurd, veilig binnen je eigen omgeving.
Alles op één plek
Of het nu gaat om auto-, oldtimer- caravanverzekering of pechhulp. U vindt alles terug in één overzichtelijk portaal.
Wat is het voordeel van het portaal ten opzichte van e-mail of bellen?
In het portaal kunt u zelf snel iets regelen, zonder dat je daarvoor in de wachtrij hoeft te staan. Ook is het portaal altijd beschikbaar, ook buiten openingstijden zoals in de avond of in het weekend.
Bovendien ziet u direct de actuele status van uw verzoeken en schades.
Veelgestelde vragen uw verzekering
Alle veelgestelde vragen over uw verzekering zijn terug te vinden in dit overzicht